Sivut

torstai 12. elokuuta 2010

Keppitreeniä

Olen nyt saanut isäni voimalla saanut pystytettyä "kepit" maahan. Treenaan siis kotona keppejä puolitetuilla aurauskepeillä. Ei ole sitten niin vaikeaa palata juoksujen jälkeen treeneihin kun Doris osaa jo jotenkin kepit !

Olen siis tehnyt keppejä sen kanssa nyt takapihalla vasta päivän, ja se menee ne tosi hyvin! Toinen puoli on viellä vähän vaikeapmi, mutta kyllä sekin onnistuu. Se pitää tehdä niin varmaksi että kisoisssa ei ole väliä missä mä oon. Se on siis meidän tavoite, mä voin huitoa vaikka toisella puolella espoota, mutta Doris tekee ne silti. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että toisessa päässä on namialusta, Doris tekee ja mä oon pihan toisella puolella! :)

3 kommenttia:

  1. Niilo kiittää :)
    Voi että, nostan hattua tollaiselle kepitykselle!! Meillä ei tulis ikinä mitään noista, kun Jaffa on semmonen hömelö :p (tai no en jaksa reenaa).

    VastaaPoista
  2. Heh, vai "vasta" tuossa vaiheessa :D Aika hyvältähän tuo kuulostaa!

    Aikaisemmin kun kysyit, niin en ole vielä mihinkään luolakokeeseen Wäiskiä ilmottanut, mut sen verran katellut, että varmaan joskus marraskuussa vois mennä, kun silloin on varmasti jo kylmä :) Pitää käydä treeneissä ensin ja katsoa sitten miltä näyttää.

    Niin hyvää syksyn alkua, ja keppitreenejä :)

    -W&N

    VastaaPoista
  3. Noora/ no vasta vasta :D mun tavoitteeseen on viellä pitkä matka!

    Äiti ilmoitti Doriksen juuri lokakuun vihdin lut kokeisiin, meidänkin pitäisi käydä treenaamassa :)

    Ootteko erkkariin tulossa?

    Hyvää sykysyn alkua teillekkin !

    Terkuin : Tiia ja Doris

    VastaaPoista