Sivut

perjantai 30. heinäkuuta 2010

Tavoitteena nopea vauhti

  • Nyt mä haluun mun agility koirasta nopean, tosi nopean. Haluan itse juosta kunnolla, siis todellakin juosta en hölkätä. Niin kisoissa kuin myös harjoituksissa vauhdin haluan koko ajan olevan maxissa.

Doris menee ihan kohtuu lujaa kisoissa (ei siis olla käyty kun vasta epävirallisissa). Harjoituksissa taas se vauhti hiljenee se hölkkää, löntystelee, ei kiva ...

No mä olen päättänyt, että vauhtia tulee lisää, koska me ruetaan tekemään simppeleitä kuvioita eli aika alusta alkaen. Motivaation sain kun Doris meni äsken pihalla ihan tuhatta ja sataa kun tehtiin putki ja kierrä yhdistelmää, se oli sitä mitä mä haluun parsoniltani !! Ja me onnistutaan 100 varmasti :)

Tässä on vähän luetteloa ja tavoitteita mitä aion nyt alkaa tekemään, nämä olisi tavoitteena olla valmiina elokuun loppuun mennessä, silloin olisi siis möllit :)

Agility tavoite luettelo
  • Vauhti niin nopeaksi, että molemmat juoksevat
  • Suurimmaksi osaksi lelupalkka
  • Koiran motivaatio suureksi
  • irtoaminen kuntoon, apuna siinä irtoava palkka (ei kädestä), apuohjaaja ja namialusta
  • Ohjaajan liikkeet sulaviksi
  • Kaikki ohjaustekniikat opetetaan alusta alkaen kunnolla ja helpoilla pätkillä aluksi

Treenit MA 2.8

  • Aloitetaan ihan hyppy-suora putki - hyppy , namialusta toisessa päässä
  • Tosta harjoituksesta erillaisia variaatioita
  • Irtoavat kontaktit
  • Leikkimistä

Kuulostaa ihan kivalta. Se oli ihana tunne kun Doris meni nopeasti!

En aio tosin nyt kesällä kamalasti treenailla, koska on niin kuuma, mutta ei kai tuo yksi kerta pahitteeksi ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti